Într-un singur pas se înregistrează vânzarea din optică și totodată datele necesare pentru realizarea ochelarilor. În vânzare există o gamă largă de opțiuni disponibile pentru personalul care deservește. Dacă optica are filiale, o filială poate verifica imediat stocul celeilalte. În vânzarea obișnuită, personalul selectează din lista de stoc produsul pe care clientul dorește să îl cumpere (partea stângă a vizualizării - „Introducerea articolului din baza de date”), iar în partea dreaptă (partea dreaptă a vizualizării - „Articole”) se înregistrează vânzarea concretă pentru client cu sumarul prețurilor. În cazul plății unui avans, suma este înregistrată și totodată tipărită pe bonul de avans la primirea banilor. În comandă se pot adăuga și „articole nestocate”, această opțiune fiind folosită mai ales de managerii de optică spre sfârșitul anului. Dacă este setat în optică, în această etapă se poate afișa fișa de comandă pentru producția ochelarilor – numită fișa de lucru. Aceasta se afișează în partea de jos, sub înregistrarea avansurilor.
