Marketing și țintirea clienților care revin
Carduri de fidelitate pentru clienți și program de reduceri
Cardurile pentru clienți sau cardurile de reducere cresc vânzările. TISS Optic poate atribui diferiților clienți sau categorii de clienți reduceri predefinite diferite. Reducerile pot fi aplicate individual la fiecare vânzare, pe lângă cele de pe carduri. Valoarea lor și drepturile operatorilor sunt configurate astfel încât operatorul să nu poată acorda o reducere mare sau un client să nu beneficieze de reducere dacă nu are dreptul. Evidența acestor carduri este potrivită și pentru alte activități de marketing și statistici privind succesul diferitelor campanii de promovare a vânzărilor.
Cel mai folosit sistem de fidelizare este evidența punctelor. Optica oferă clientului atâtea puncte câte a cumpărat. O achiziție în valoare de 500€ înseamnă 500 de puncte. Optica își setează intern că 1 punct = 0,10€. Pentru următoarea achiziție clientului i se oferă o reducere în valoare de 500 de puncte, adică 50€. Valoarea punctului o poate optica stabili complet individual, în funcție de strategia sa de marketing.
Reamintiri automate după un an de la consult sau după expirarea soluției ori a lentilelor de contact
Prin TISS Optic vă reamintiți automat clienților. În optică vă setați intervalul când să se trimită “SMS-ul de reamintire” – de exemplu după un an de la ultima vizită (ultimul consult), după 3 luni (când expiră soluția pe care clientul a cumpărat-o ultima dată) sau altă dată, după alegerea dvs. SMS-urile de reamintire pentru clienți, inclusiv cu reducere suplimentară pentru o nouă achiziție, au mare succes și efect de vânzare în optici.
Onomasticile și zilele de naștere ale pacienților
Pentru susținerea vânzărilor, sistemul TISS Optic ține evidența zilelor de naștere și onomasticilor fiecărui client. Sistemul TISS poate trimite automat SMS-uri cu o reducere unică de 10€ pentru “ziua de naștere” sau onomastică exact în ziua sărbătorii clientului. Există multe opțiuni când TISS poate contacta singur clientul, depinde de decizia managementului cum abordează contactul cu clienții săi.